Powrót do listy wiadomości Dodano: 2018-09-30   |  Ostatnia aktualizacja: 2018-09-30
Krakowskie wodociągi otwarły Centrum Obsługi Mieszkańca
Pixabay, CC0
Pixabay, CC0

W Wodociągach Krakowskich powstało unikalne w skali kraju Centrum Obsługi Mieszkańca, w którym obywatele szybko i skutecznie mogą załatwić swoje sprawy związane m.in. z zawarciem umów o świadczenie usług, uzyskaniem informacji technicznej, czy uzgodnieniem dokumentacji projektowej.

W COM znajdują się stanowiska dziennika podawczego, recepcję, a także kasę przyjmującą należności w formie gotówkowej i przy użyciu kart płatniczych. "Centrum jest wyposażone w nowoczesne rozwiązania techniczne - wyjaśnia Robert Żurek, rzecznik krakowskich wodociągów - co znacznie skraca załatwianie spraw. Sala obsługi klienta jest zaprojektowana w sposób zapewniający optymalne wykorzystanie przestrzeni i taką liczbę stanowisk, aby nie tworzyły się kolejki oczekujących."

Oczekiwanie w poczekalni urozmaici stanowisko multimedialne, poidełko z wodą i kącik z zabawkami dla dzieci. W ogrodzie powstał także park kieszonkowy. Cały budynek wraz z parkingiem są przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych. W razie potrzeby można skorzystać z pomocy asystenta.

Jedynie godziny, w jakich funkcjonuje COM pozostały tradycyjne. Centrum jest otwarte w poniedziałki od godziny 7.00 do 17.00, a w pozostałe dni robocze od 7.00 do 15.00.

(mk)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
wyborcza.pl

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :