Powrót do listy firm
Ostatnia aktualizacja: 2012-08-03
Income
Mobilne systemy informatyczne

icMobile to grupa nowoczesnych rozwiązań informatycznych wspomagających efektywną pracę w terenie (mobilny sprzedawca, serwisant, kurier, dostawca). Oprogramowanie pracuje na terminalach mobilnych i smartfonach komunikujacych się z serwerami i aplikacjami
głównymi firmy poprzez sieci gsm i wifi.
Platforma pozwala na szybką implementację aplikacji biznesowych umożliwiających obsługę procesów realizowanych poza biurem firmy. W skład platformy wchodzą rozwiązania dla firm dystrybucyjnych i logistycznych (Mobilna logistyka), rozwiązania dla firm realizujących bezpośrednią sprzedaż w terenie (Mobilny handlowiec) i rozwiązania dla firm wykonujących zlecone usługi w lokalizacji Klienta (Mobilny serwisant). Znajdujące się ofercie poszczególne pakiety rozwiązań posiadają funkcjonalność standardową, która może być dostosowywana do bieżących potrzeb Klienta.
Dzięki zastosowaniu przenośnych komputerów, dane w miejscu realizacji procesu są rejestrowane elektronicznie, co pozwala zminimalizować ilość błędów (np. poprzez zastosowanie kodów kreskowych) oraz natychmiast przesłać informację zwrotną do centrali (możliwość szybkiej reakcji na potrzeby Klienta).
icInveo to proste w użyciu, w pełni funkcjonalne oraz dokładne narzędzie wspomagające proces zarządzania i ewidencji środków trwałych w przedsiębiorstwie. System usprawnia zadania związane z oznakowaniem posiadanego majątku, jego inwentaryzacją w firmie lub w terenie oraz rozliczaniem środków trwałych i innych elementów wyposażenia. icInveo składa się z oprogramowania działającego na komputerze PC w systemie Windows oraz części mobilnej pracującej na terminalach z czytnikiem kodów kreskowych.
icGM umożliwia optymalne planowanie zapotrzebowania i kompletne zarządzanie zapasami w magazynach np. produkcyjnych (surowców i półproduktów). Wszystkie operacje na produktach rejestrowane są kontekście zlecenia produkcyjnego (zamówienia, listy materiałowej, itp.), co pozwala skutecznie nadzorować status ich realizacji i zapewnić dostępność niezbędnych komponentów (ciągłość produkcji) przy zachowaniu optymalnego stanu magazynowego. Informacje, jakie na bieżąco udostępnia system wspierają takie procesy w przedsiębiorstwie jak: planowanie zakupów według zapotrzebowania z produkcji i planowanie dostaw na produkcję (rozchody wewnętrzne).
Platforma pozwala na szybką implementację aplikacji biznesowych umożliwiających obsługę procesów realizowanych poza biurem firmy. W skład platformy wchodzą rozwiązania dla firm dystrybucyjnych i logistycznych (Mobilna logistyka), rozwiązania dla firm realizujących bezpośrednią sprzedaż w terenie (Mobilny handlowiec) i rozwiązania dla firm wykonujących zlecone usługi w lokalizacji Klienta (Mobilny serwisant). Znajdujące się ofercie poszczególne pakiety rozwiązań posiadają funkcjonalność standardową, która może być dostosowywana do bieżących potrzeb Klienta.
Dzięki zastosowaniu przenośnych komputerów, dane w miejscu realizacji procesu są rejestrowane elektronicznie, co pozwala zminimalizować ilość błędów (np. poprzez zastosowanie kodów kreskowych) oraz natychmiast przesłać informację zwrotną do centrali (możliwość szybkiej reakcji na potrzeby Klienta).
icInveo to proste w użyciu, w pełni funkcjonalne oraz dokładne narzędzie wspomagające proces zarządzania i ewidencji środków trwałych w przedsiębiorstwie. System usprawnia zadania związane z oznakowaniem posiadanego majątku, jego inwentaryzacją w firmie lub w terenie oraz rozliczaniem środków trwałych i innych elementów wyposażenia. icInveo składa się z oprogramowania działającego na komputerze PC w systemie Windows oraz części mobilnej pracującej na terminalach z czytnikiem kodów kreskowych.
icGM umożliwia optymalne planowanie zapotrzebowania i kompletne zarządzanie zapasami w magazynach np. produkcyjnych (surowców i półproduktów). Wszystkie operacje na produktach rejestrowane są kontekście zlecenia produkcyjnego (zamówienia, listy materiałowej, itp.), co pozwala skutecznie nadzorować status ich realizacji i zapewnić dostępność niezbędnych komponentów (ciągłość produkcji) przy zachowaniu optymalnego stanu magazynowego. Informacje, jakie na bieżąco udostępnia system wspierają takie procesy w przedsiębiorstwie jak: planowanie zakupów według zapotrzebowania z produkcji i planowanie dostaw na produkcję (rozchody wewnętrzne).
Opinie na temat Income (1)
Szukasz dostawcy?
To proste! Uzupełnij formularz i poznaj najlepsze oferty dostawców z branży wodociągowo-kanalizacyjnej.
Kontakt
Income
- Adres: Al. J.Piłsudskiego 46, 33-300 Nowy Sącz
-
Nr telefonu: +48 694 412 162
Przy kontakcie powołaj się na portal wodkaneko.pl
Oferowane marki
Pokaż więcej
Autor zapytania o "Termometr cieczowy"
Wszystko szybko i sprawnie. Dobry kontakt, polecam.