Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy wiadomości Dodano: 2019-06-07   |  Ostatnia aktualizacja: 2019-06-13
Coca-Cola stawia na inteligentne okulary
fot. pixabay
fot. pixabay

Coca-Cola Hellenic Bottling Company (HBC), rozlewnia Coca-Cola Company wykorzystuje inteligentne okulary w swoim centrum dystryucji w greckich Salonikach.

Aby zoptymalizować procesy logistyczne, Coca-Cola HBC zdecydowała się wdrożyć rozwiązanie Ubimax xPick. Przy półkach magazynowych zostały umieszczone kody QR informujące o ilości towaru i lokalizacji regału. Informacje z tagu przetwarzane są przez okulary i korelowane z dalszymi krokami związanymi z obsługą danego zamówienia. Technologia została połączona z systemem produkcyjnym Coca-Cola HBC i nadrzędnym systemem zarządzania magazynem.

Według Coca-Cola HBC rozwiązanie Ubimax pozwoliło odnotować 99-procentowy wzrost skuteczności odbioru paczek oraz ponad 6-procentowy wzrost wydajności. Po udanym wdrożeniu przedsiębiorstwo planuje wdrożyć technologię w innych zakładach jeszcze w tym roku.

(rr)

Kategoria wiadomości:

Nowinki techniczne

Źródło:
controldesign

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :