Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy wiadomości Dodano: 2013-01-15  |  Ostatnia aktualizacja: 2013-01-15
Internetowa rewolucja w Zawierciu
Internetowa rewolucja w Zawierciu
Internetowa rewolucja w Zawierciu

Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w 50-tysięcznym Zawierciu na Śląsku to kolejna firma w branży wod-kan, która udostępniła swoim klientom obsługę internetową. Takie rozwiązanie to oszczędność czasu i pieniędzy dla wszystkich - klientów i spółki.

Internetowe Biuro Obsługi Klienta (tzw. IBOK) umożliwia nie tylko uzyskanie szczegółowych informacji o bieżącej fakturze czy samodzielne podanie stanu licznika. Dzięki IBOK-owi klienci uzyskują dostęp do pełnej historii swoich faktur i odczytów wodomierza, mogą ponownie przeczytać zawartą z RPWiK umowę, a nawet obejrzeć graficzną wizualizację danych dotyczących swoich opłat i zużycia wody. Istnieje również możliwość załatwienia spraw innego rodzaju on-line za pomocą formularza do kontaktu z wodociągami. Wirtualne biuro umożliwia jednemu użytkownikowi wgląd i zarządzanie kilkoma zbiorami danych (w przypadku posiadania kilku posesji).

Jak dodaje Łukasz Czop, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego w Zawierciu, „Korzystanie z IBOK w żaden sposób nie ogranicza możliwości załatwiania spraw w siedzibie RPWiK. Podanie odczytu nie zobowiązuje do przekazywania informacji o stanie licznika wodomierza wyłącznie za pośrednictwem tego serwisu". Korzystać z serwisu internetowego mogą wszyscy klienci RWPiK - wystarczy bezpłatna rejestracja na stronie wodociągów.

(rw)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
onet.pl
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także