
Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w 50-tysięcznym Zawierciu na Śląsku to kolejna firma w branży wod-kan, która udostępniła swoim klientom obsługę internetową. Takie rozwiązanie to oszczędność czasu i pieniędzy dla wszystkich - klientów i spółki.
Internetowe Biuro Obsługi Klienta (tzw. IBOK) umożliwia nie tylko uzyskanie szczegółowych informacji o bieżącej fakturze czy samodzielne podanie stanu licznika. Dzięki IBOK-owi klienci uzyskują dostęp do pełnej historii swoich faktur i odczytów wodomierza, mogą ponownie przeczytać zawartą z RPWiK umowę, a nawet obejrzeć graficzną wizualizację danych dotyczących swoich opłat i zużycia wody. Istnieje również możliwość załatwienia spraw innego rodzaju on-line za pomocą formularza do kontaktu z wodociągami. Wirtualne biuro umożliwia jednemu użytkownikowi wgląd i zarządzanie kilkoma zbiorami danych (w przypadku posiadania kilku posesji).
Jak dodaje Łukasz Czop, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego w Zawierciu, „Korzystanie z IBOK w żaden sposób nie ogranicza możliwości załatwiania spraw w siedzibie RPWiK. Podanie odczytu nie zobowiązuje do przekazywania informacji o stanie licznika wodomierza wyłącznie za pośrednictwem tego serwisu". Korzystać z serwisu internetowego mogą wszyscy klienci RWPiK - wystarczy bezpłatna rejestracja na stronie wodociągów.
(rw)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- onet.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Uzdatnianie wody pitnej, a wody procesowej
Woda jest nieodłącznym elementem życia i działalności przemysłowej. Jednak ta pochodząca z naturalnych ujęć rzadko nadaje się do bezpośredniego...
-
Pijmy wodę z kranu!
– Woda z kranu jest smaczna i bezpieczna, a potwierdzają to certyfikaty – taką optymistyczną informacją rozpoczęła konferencję prasową Dorota...
-
-
-
-