Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2007-08-07 | Ostatnia aktualizacja: 2007-08-07
PepsiCo sprzedaje "kranówkę" w butelkach

PepsiCo sprzedaje "kranówkę" w butelkach
Wkrótce za PepsiCo podążą inne firmy produkujące wodę w butelkach. Operacja ta związana będzie z kosztami zmian etykiet, a przede wszystkim pociągnie za sobą spadek wpływu ze sprzedaży – część klientów z pewnością zrezygnuje z Aquafiny wiedząc, że nie jest ona produkowana z krystalicznie czystej, górskiej wody, jak to dotychczas było widoczne na etykietach butelek.
Eksperci podkreślają pozytywny oddźwięk gestu PepsiCo, który świadczy o uczciwości firmy wobec klientów. Woda mineralna Aquafina jest najlepiej sprzedającą się wodą w butelkach w USA. Okazuje się, że nie tylko PepsiCo sprzedaje w butelkach wodę z kranu. W opinii Corporate Accountability Intl. ok. 40 proc. wody mineralnej na rynku ma właśnie takie pochodzenie.
Z kolei International Bottled Water Association (IBWA) uważa akcję PepsiCo za niepotrzebną, ponieważ już od wielu lat akceptowane jest przez odpowiednie regulacje prawne sprzedawanie „kranówki” w butelkach. W opinii IBWA to nie źródło pochodzenia wody powinno być w centrum zainteresowania, a jej jakość i odpowiedni skład jak również brak niebezpiecznych drobnoustrojów.
(pj)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- beveragedaily.com

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Dobre wody – sensacyjne komentarze. Test polskich wód butelkowanych
Pod koniec ubiegłego roku opublikowany został w Internecie „Test wód mineralnych i źródlanych” wykonany przez Fundację Pro-Test na zlecenie Urzędu...
-
Jak skutecznie eliminować Escherichia coli z wody pitnej?
Escherichia coli (E. coli) jest bakterią, która naturalnie występuje w jelitach zwierząt stałocieplnych, w tym ludzi. Jest szeroko wykorzystywana...
-
-
-
Profesjonalna analiza wody - dlaczego jest ważna? Kto powinien zlecić?
www.laboratoria.xtech.pl