Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2011-10-26 | Ostatnia aktualizacja: 2011-10-26
Ruszyła akcja promująca jedną z najważniejszych inwestycji Aquanet SA
W drugiej połowie października wystartowała druga odsłona kampanii zachęcającej poznaniaków oraz mieszkańców okolicznych gmin do picia czystej i zdrowej wody prosto z kranu. Taką możliwość daje unowocześniana przez spółkę Aquanet SA Stacja Uzdatniania Wody w Mosinie.
Modernizacja SUW w Mosinie to jedna z priorytetowych inwestycji działającej w stolicy wielkopolski i na sąsiadujących z nią terenach spółki. Nie dziwi więc fakt, że firma Aquanet stara się rozpowszechnić wśród mieszkańców informacje o korzyściach płynących dla nich z realizacji projektu. W ramach rozpoczętego w tym miesiącu etapu kampanii promocyjnej zaprezentowano w prasie oraz na wielkoformatowych powierzchniach reklamowych na obszarze całego Poznania nową grafikę.
Na plakatach nawiązujących do stylistyki lat 60. pojawiła się nowa postać – do znanej już z poprzedniej części akcji promocyjnej Hanki dołączył Stefan. Oboje trzymają w dłoniach szklanki z wodą i z uśmiechem reklamują picie uzdatnionej wody. Nowy etap kampanii odbywa się pod hasłem „Uzdatnionej wody łyk, humor ci poprawi w mig".
Przypomnijmy, że przedmiotem prac modernizacyjnych jest obiekt, który zaopatruje w wodę Poznań i okolice już od ponad 40 lat. Rozpoczęta w zeszłym roku inwestycja, w ramach której planowane jest wykonanie kompleksowych ulepszeń i rozbudowa SUW, ma zostać ukończona w 2015 roku.
Celem projektu, którego realizacja pochłonie prawdopodobnie około 300 mln zł, jest poprawa dostarczanej przez Stację w Mosinie wody, rozszerzenie obszaru jej działania, zwiększenie wydajności oraz prowadzenie ekologicznej gospodarki osadowej tak, by była zgodna ze spodziewanymi zaostrzeniami w polskim i europejskim prawie.
(rw)
Modernizacja SUW w Mosinie to jedna z priorytetowych inwestycji działającej w stolicy wielkopolski i na sąsiadujących z nią terenach spółki. Nie dziwi więc fakt, że firma Aquanet stara się rozpowszechnić wśród mieszkańców informacje o korzyściach płynących dla nich z realizacji projektu. W ramach rozpoczętego w tym miesiącu etapu kampanii promocyjnej zaprezentowano w prasie oraz na wielkoformatowych powierzchniach reklamowych na obszarze całego Poznania nową grafikę.
Na plakatach nawiązujących do stylistyki lat 60. pojawiła się nowa postać – do znanej już z poprzedniej części akcji promocyjnej Hanki dołączył Stefan. Oboje trzymają w dłoniach szklanki z wodą i z uśmiechem reklamują picie uzdatnionej wody. Nowy etap kampanii odbywa się pod hasłem „Uzdatnionej wody łyk, humor ci poprawi w mig".
Przypomnijmy, że przedmiotem prac modernizacyjnych jest obiekt, który zaopatruje w wodę Poznań i okolice już od ponad 40 lat. Rozpoczęta w zeszłym roku inwestycja, w ramach której planowane jest wykonanie kompleksowych ulepszeń i rozbudowa SUW, ma zostać ukończona w 2015 roku.
Celem projektu, którego realizacja pochłonie prawdopodobnie około 300 mln zł, jest poprawa dostarczanej przez Stację w Mosinie wody, rozszerzenie obszaru jej działania, zwiększenie wydajności oraz prowadzenie ekologicznej gospodarki osadowej tak, by była zgodna ze spodziewanymi zaostrzeniami w polskim i europejskim prawie.
(rw)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- Aquanet SA

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Profesjonalna analiza wody - dlaczego jest ważna? Kto powinien zlecić?
www.laboratoria.xtech.plWoda ma nieodpowiedni smak lub zapach? A może pozostawia po sobie osady? Jeśli chcesz wiedzieć, z czego wynikają takie problemy, koniecznie...
-
MKiW Czarnków wykorzystują pompy Qdos do dozowania chemikaliów
Miejska spółka wodnokanalizacyjna w dwunastotysięcznym Czarnkowie nad Notecią (województwo wielkopolskie) potrzebowała prostych, niezawodnych i...
-
-
-
-
-
Instalacje uzdatniania wody w przemyśle - najważniejsze technologie
www.automatyka.pl