
Ciekawą akcję informacyjną przgotowała spółka wod-kan ze stolicy Dolnego Śląska – chcąc zachęcić mieszkańców Wrocławia do oszczędzania wody zamieścili na swojej stronie internetowej osobną zakładkę, w której w ciekawy i atrakcyjny graficznie sposób przedstawiono praktyczne rady dotyczące wykorzystania wody. Jednym z elementów przedsięwzięcia jest również konkurs poetycki.
Cel akcji „Nie lej wody" jest prosty – uświadomić użytkownikom, że za pomocą kilku nawyków mogą zmniejszyć zużycie wody, co wpłynie pozytywnie na środowisko i na...portfel. Rady na temat tego, jak oszczędzać wodę w codziennych domowych sytuacjach znajdują się w zakładce „Jak oszczędzać". Zamieszczono tam schemat domu – po najechaniu na poszczególne pomieszczenia (kuchnia, łazienka, garaż) można dowiedzieć się np. o ile mniej wody zużywamy biorąc prysznic zamiast kąpieli i ile pieniędzy możemy na tym zyskać.
MPWiK przygotowało też dla swoich klientów konkurs...poetycki. Aby wziąć w nim udział, wystarczy napisac krótki wiersz zawierający frazę „nie lej wody" i wysłać go za pomocą formularza znajdującego się na stronie spółki. Do wygrania atrakcyjne nagrody, m. in. wycieczka do Tropical Islands pod Berlinem oraz karnet do wrocławskiego Aquaparku. Poetom radzimy się pośpieszyć – utwory można nadsyłać tylko do 17 lutego.
(rw)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- mpwik.wroclaw.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Uzdatnianie wody pitnej, a wody procesowej
Woda jest nieodłącznym elementem życia i działalności przemysłowej. Jednak ta pochodząca z naturalnych ujęć rzadko nadaje się do bezpośredniego...
-
OPTYMALNY DOBÓR WODOMIERZA JAKO WARUNEK ZWIĘKSZENIA PRZYCHODÓW...
Z moich wieloletnich doświadczeń wynika, że coraz więcej przedsiębiorstw stosuje różnorodne praktyki walki ze stratami wody. Sam jestem autorem...
-
-
-
-