
Poznańska spółka wodociągowa rozdaje swoim klientom papier toaletowy owinięty banderolą z informacją o realizowanym projekcie kanalizacyjnym. W ten sposób Aquanet chce ich zachęcić do podłączania się do sieci kanalizacyjnej. Paczki z papierem mają trafić do 25 tys. gospodarstw.
W styczniu tego roku Aquanet uruchomił program promocyjny "5500". Celem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby mieszkańców do podłączenia się do sieci kanalizacyjnej. Pieniądze pozyskane z Unii Europejskiej wystarczą właśnie na 5500 podłączeń. Jednym ze sposobów promocji jest akcja rozdawania papieru toaletowego.
Jak mówi rzeczniczka Aquanetu Dorota Wiśniewska, kampania ma budować wizerunek firmy, informować o dotychczasowych osiągnięciach oraz pozyskać szerszą liczbę odbiorców. "Na banderoli owijającej papier - dodaje Wiśniewska - zamieszczona jest informacja o projekcie kanalizacyjnym realizowanym przez Aquanet. Problem istnienia szamb jest duży. My nie możemy nikogo przymusić by podłączył się do kanalizacji. Dlatego mocno współpracujemy z gminami, edukujemy ludzi i ta kampania ma być kolejnym krokiem szerzenia wiedzy na temat naszej działalności."
Część obdarowanych papierem toaletowym mieszkańców ma jednak mieszane uczucia w związku z tą formą promocji. Jedni się uśmiechają, a inni są zniesmaczeni. Według nieoficjalnych informacji akcja kosztowała 25 tys. zł.
(mk)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- tvn24.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Instalacje uzdatniania wody w przemyśle - najważniejsze technologie
www.automatyka.plCzystość wody jest pojęciem rozumianym na wiele sposobów. Dla osoby zażywającej kąpieli w jeziorze ważny będzie brak chemicznych...
-
Kiedy warto zainwestować w pompę do wc?
Pompa do wc z rozdrabniaczem przyda się w każdym gospodarstwie domowym. Papier toaletowy, chusteczki, ręczniki papierowe to tylko niektóre z...
-
-
-
-