
W Wodociągach Krakowskich powstało unikalne w skali kraju Centrum Obsługi Mieszkańca, w którym obywatele szybko i skutecznie mogą załatwić swoje sprawy związane m.in. z zawarciem umów o świadczenie usług, uzyskaniem informacji technicznej, czy uzgodnieniem dokumentacji projektowej.
W COM znajdują się stanowiska dziennika podawczego, recepcję, a także kasę przyjmującą należności w formie gotówkowej i przy użyciu kart płatniczych. "Centrum jest wyposażone w nowoczesne rozwiązania techniczne - wyjaśnia Robert Żurek, rzecznik krakowskich wodociągów - co znacznie skraca załatwianie spraw. Sala obsługi klienta jest zaprojektowana w sposób zapewniający optymalne wykorzystanie przestrzeni i taką liczbę stanowisk, aby nie tworzyły się kolejki oczekujących."
Oczekiwanie w poczekalni urozmaici stanowisko multimedialne, poidełko z wodą i kącik z zabawkami dla dzieci. W ogrodzie powstał także park kieszonkowy. Cały budynek wraz z parkingiem są przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych. W razie potrzeby można skorzystać z pomocy asystenta.
Jedynie godziny, w jakich funkcjonuje COM pozostały tradycyjne. Centrum jest otwarte w poniedziałki od godziny 7.00 do 17.00, a w pozostałe dni robocze od 7.00 do 15.00.
(mk)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- wyborcza.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Hawle.live CAP – rewolucja w monitorowaniu hydrantów podziemnych, na...
W obliczu zmian klimatycznych i zmniejszających się zasobów wodnych, konieczna jest zmiana podejścia do gospodarki wodnej. Wiele wodociągów zdaje...
-
Profesjonalna analiza wody - dlaczego jest ważna? Kto powinien zlecić?
www.laboratoria.xtech.plWoda ma nieodpowiedni smak lub zapach? A może pozostawia po sobie osady? Jeśli chcesz wiedzieć, z czego wynikają takie problemy, koniecznie...
-
-
-
-
-