Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2011-12-15 | Ostatnia aktualizacja: 2011-12-15
Nagroda dla kampanii reklamowych Aquanet

Nagroda dla kampanii reklamowych Aquanet
„Bez odpowiedniej promocji, wiedza o efektach inwestycji finansowanych z Funduszy Europejskich byłaby znikoma” - powiedział podczas wręczania nagród wiceminister rozwoju regionalnego, Adam Zdziebło. Komisja konkursu w ocenie kampanii brała pod uwagę przede wszystkim pomysłowość, dobór mediów oraz wyeksponowanie Programu Infrastruktura i Środowisko.
Aquanet został nagrodzony za przygotowanie kampanii „Retro” oraz „Inżynier Przekop”. W ramach tej pierwszej wykorzystano plakaty nawiązujące do stylistyki lat 60., na których postacie zachęcały do picia czystej wody ze zmodernizowanej Stacji Uzdatniania Wody w Mosinie. Bohater drugiej akcji, kret Inżynier Przekop, przedstawiał na rozpowszechnianym za pomocą kanału YouTube filmiku przebieg trasy budowy Kolektora Prawobrzeżnego II w Poznaniu.
Nie tylko spółka Aquanet została doceniona za promocję inwestycji wodociągowo-kanalizacyjnych. W kategorii „Publikacje, artykuły prasowe, broszury” nagrodę przyznano Zakładowi Inżynierii Miejskiej w Mikołowie za kampanię reklamową projektu „Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno-ściekowej miasta Mikołów”.
(rw)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- pois.gov.pl, aquanet.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Ścieki a środowisko: jak nowoczesna technologia chroni ekosystemy
W obliczu zaostrzających się regulacji unijnych oraz rosnącej presji na wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju, branża gospodarki ściekowej...
-
Poprawa jakości wody w Szczecinie - Szczecińska oczyszczalnia "Pomorzany"
Europa jest wrażliwa na punkcie ochrony środowiska naturalnego, a „śmierdzący” problem Szczecina nieustannie nasilał się przez kilkadziesiąt lat....
-
-
-
-