Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy wiadomości Dodano: 2013-02-11  |  Ostatnia aktualizacja: 2013-02-11
Potentat kosmetyczny zachęca Brytyjczyków do oszczędzania wody
Unilever chce m. in. nauczyć, jak oszczędnie korzystać z prysznica
Unilever chce m. in. nauczyć, jak oszczędnie korzystać z prysznica

Unilever, międzynarodowa firma produkująca środki czystości oraz produkty do pielęgnacji ciała, rozpoczęła drugi etap programu adresowanego do Brytyjczyków, który ma na celu zmianę ich codziennych nawyków na bardziej proekologiczne. Tym razem firma chce nauczyć swoich klientów, jak oszczędnie używać wody w łazience.

Unilever, producent takich marek, jak Dove, Cif czy Domestos, chce pokazać, na czym w praktyce polega bardziej zrównoważony styl życia. Aby to zrobić, zaprosił 12 rodzin do wzięcia udziału w  swoim "wyzwaniu". Każda z rodzin zaangażowanych w program przez kilka miesięcy będzie żyła w bardziej ekologiczny sposób, stosując się do rad i korzystając z narzędzi dostarczonych przez biorących udział w programie. Ma to im uświadomić, że zrównoważony styl życia jest korzystny nie tylko dla środowiska, ale także dla rodzinnego budżetu.

Pierwsza faza "wyzwania" dotyczyła stosowania recyklingu w kuchni. W jej efekcie w gospodarstwach, których mieszkańcy zdecydowali się wziąć udział w programie, wydatki na jedzenie zmniejszyły się o 15%, a ilość marnowanego jedzenia aż o 1/4. Celem drugiej fazy jest wyrobienie dobrych nawyków podczas użytkowania łazienki, czyli np. zakręcanie wody podczas mycia zębów czy spędzanie mniejszej ilości czasu pod prysznicem. Uczestnicy "wyzwania" dostaną specjalne narzędzia (takie jak liczniki pokazujące zużycie wody podczas kąpieli czy aeratory), które mają pomóc w osiągnięciu dobrych efektów.

Program ma zakończyć się w maju - później zostanie opublikowany raport prezentujący wyniki "wyzwania", ich analizę, i wnioski (wraz z rekomendacjami).

(rw)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
edie.net
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także