Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Powrót do listy komunikatów Dodano: 2008-11-05  |  Ostatnia aktualizacja: 2008-11-05
Uruchomienie nowej infolinii Saur Neptun Gdańsk S.A.
Nowa infolinia w SNG

SNG S.A., wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i odbiorców wody, uruchomiła nową funkcjonalną infolinię. Jest to nowe narzędzie, które ma za zadanie ułatwienie naszym klientom dotarcie do potrzebnych informacji przez telefon, z pominięciem łączenia się przez centralę.

Obecnie klienci korzystając z telefonicznego centrum obsługi mogą pozyskać informacje na temat awarii, które wydarzyły się na obszarze działania SNG i planowanych terminach ich usunięcia oraz jakości wody w Gdańsku. Są to informacje automatyczne, aktualizowane w miarę zachodzących zmian. Poza informacjami automatycznymi, osoby dzwoniące na infolinię mają możliwość za pomocą wybierania tonowego szybkiego połączenia z pogotowiem wodociągowym, biurem obsługi klienta oraz centralą SNG.

Nowy projekt został wprowadzony, aby usprawnić i ułatwić komunikację. W miarę potrzeb do informacji automatycznych będą dodawane kolejne komunikaty dotyczące spraw, o które klienci najczęściej pytają.

Kategoria komunikatu:

Z życia firmy

Dodał:
Gdańskie Wodociągi S.A.
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Czytaj także