
MPWiK w Lesznie przeprowadziło ankietę wśród swoich klientów (indywidualnych z grupy gospodarstw domowych), w której oceniali oni jakość świadczonych przez wodociągi usług. Jak wynika z 208 wypełnionych ankiet, które udało się zebrać, większość użytkowników leszczyńskiej wody jest zadowolona.
Ankiety rozdawali odczytywacze, pracownicy brygady wodomierzowej oraz Biuro Obsługi Klienta. Łącznie w ręce klientów trafiło 1000 ankiet, co oznacza, że co siódmy klient spółki miał szansę wyrazić swoją opinię. Ankietę można było wypełnić również w Internecie. Na tysiąc ankiet tylko 208 zostało zwróconych. Wypełniały je głównie osoby powyżej pięćdziesiątego roku życia.
52% ankietowanych stwierdziło, że jest zadowolenych z jakości leszczyńskiej wody, a 19% przyznało, że jest nawet bardzo zadowolenych. Niezadowolonych znalazło się tylko 5%. Aż 80% ankietowanych wysoko oceniło sposób pracy i uprzejmość odczytywaczy (12% bardzo zadowolonych). Ponad 60% jest zadowolonych z szybkości reakcji w razie awarii. Klienci docenili także wiedzę, kompetencje, kulturę osobistą pracowników działu Obsługi Klienta.
Klienci w ankietach zdradzili również, z jakich źródeł pozyskują informacje o działaniach MPWiK (np. o wstrzymaniu dostaw wody) oraz jaką formę płatności i kontaktu preferują.
Robert Graja, kierownik działu Obsługi Klienta, zapowiedział kolejne akcje ankietowe: "Myślę, że kontakt z Klientami poprzez ankiety i badanie satysfakcji z usług będziemy prowadzić nie rzadziej niż co 2 lata.Na pewno będzie to z korzyścią dla klientów i spółki."
(mk)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- mpwik-leszno.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Jak płacić mniej za wodę?
Jak płacić mniej za wodę – wystarczy zaopatrzyć się w zbiornik do magazynowania wody! Nie każdy ma świadomość, że przeciętnie...
-
Ścieki a środowisko: jak nowoczesna technologia chroni ekosystemy
W obliczu zaostrzających się regulacji unijnych oraz rosnącej presji na wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju, branża gospodarki ściekowej...
-
-
-