
Duński producent pomp rozpoczął nowy etap ekspansji na rynek chiński, zakładając dział sprzedaży w zachodniej części kraju. Na wschodzie, gdzie firma obecna jest już od lat 90., otworzono zaś specjalną halę wystawową, w której prezentowane będą najnowsze produkty i innowacje technologiczne.
W ten sposób firma chce osiągnąć podwójny cel - pozyskać nowych klientów i zatrzymać obecnych. Nowy, niezależny oddział firmy ds. sprzedaży ma na celu popularyzacje produktów Grundfos w południowych i zachodnich Chinach. Hala wystawowa w Szanghaju to propozycja dla bardziej wymagających klientów, którzy od lat korzystają z produktów firmy. Hala wystawowa to nowy pomysł na promocję produktów w Chinach. Dzięki niej klienci będą mogli mieć dostęp do najnowszych produktów z oferty Grundfos, bardziej dostosowanych do ich potrzeb.
Humphrey Lau, prezes Grundfos China, tłumaczy cel podwójnej strategii: „wśród klientów we wschodnich Chinach panuje obecnie trend do poszukiwań nowych i bardziej energooszczędnych produktów - takie właśnie rozwiązania pokazujemy w hali wystawowej w Szanghaju. Inaczej jest w zachodniej części kraju - tutaj liczy się trwałość i niezawodność produktu, a także jego cena. Dostosowanie oferty do zróżnicowanych potrzeb w różnych regionach Chin to nasza recepta na na rozwój na tym rynku" - mówi Humphrey Lau, prezes Grundfos China.
(rw)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- grundfos.com

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Rozwiązania Lenze dla aplikacji w branży klimatyzacyjnej.
Lenze oferuje odpowiednie rozwiązania dla wszystkich aplikacji w branży HVAC, zarówno dla szafy sterowniczej, jak i zdecentralizowanego miejsca...
-
Zwiększ bezpieczeństwo swojej firmy z AT Systems – nowoczesne rozwiązania...
Kradzieże, włamania czy akty wandalizmu, to tylko niektóre z realnych zagrożeń, z jakimi muszą mierzyć się właściciele wielu, różnych firm,...
-
-
-
-
-
-