
Zapraszamy wszystkie przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjne do udziału w konkursie „Głośna woda" na najciekawsze inicjatywy edukacyjne. Z morza zgłoszeń wyłowimy najlepsze akcje. Czekamy na realizowane przez Was projekty edukacyjne!
Organizatorzy konkursu "Głośna woda", czyli redakcja miesięcznika "Wodociągi-Kanalizacja" i redakcja portalu ZielonaLekcja.pl stawiają sobie za cel prezentację lokalnych akcji edukacyjnych i wypromowanie ich dla ogółu społeczeństwa, wymianę doświadczeń pomiędzy przedsiębiorstwami wod-kan, krzewienie idei edukacji ekologicznej w branży wod-kan i zainteresowanie mieszkańców tematyką racjonalnego korzystania z zasobów wodnych oraz uwrażliwienie na nawyki wpływające bezpośrednio na stan rur i infrastruktury wodno-ściekowej. Konkurs ma być zachętą do działań w zakresie edukacji ekologicznej oraz promocją tych działań na forum ogólnopolskim. Przedmiotem konkursu jest całokształt działań edukacyjnych prowadzonych przez przedsiębiorstwa wod-kan.
Zadaniem uczestników – pracowników przedsiębiorstw wod-kan – jest napisanie artykułu o objętości 13 tys. znaków ze spacjami oraz przesłanie zdjęć i materiałów obrazujących całokształt działań edukacyjnych podejmowanych przez dane przedsiębiorstwo do tej pory. Redakcja zastrzega sobie prawo publikacji przysłanych artykułów w porozumieniu z autorem.
Terminarz konkursu
od 1 stycznia do 30 kwietnia Przyjmowanie zgłoszeń do konkursu - w jednej z trzech kategorii: przedsiębiorstw wod-kan działających na obszarach do 30 tys., do 100 tys. i powyżej 100 tys. mieszkańców
od 1 do 15 maja Plebiscyt Internautów, czyli głosowanie online na najlepszy pomysł bez względu na kategorię. Wśród Internautów wylosujemy 1 osobę, która otrzyma nagrodę rzeczową.
20 maja Rozstrzygnięcie konkursu podczas ogólnopolskiego panelu dyskusyjnego – „Edukacja ekologiczna w branży wod-kan" podczas Targów Wod-Kan.
Przesyłane zgłoszenia będą poddawane dwuetapowej ocenie:
ocena formalna kan.
- ocena merytoryczna - komisja weźmie pod uwagę:
a. Długofalowość, powtarzalność i konsekwencję w realizacji edukacji ekologicznej
b. Różnorodność grupy docelowej
c. Pomysłowość akcji i kampanii
d. Przesłanie akcji
e. Formę przekazu
f. Włączenie mieszkańców w działania edukacyjne
g. Zasięg akcji, sposoby dotarcia do odbiorców i promocja wydarzenia
h. Efekt rzeczowy akcji (np. ścieżka edukacyjna, filmy, broszury, prace plastyczen, instalacje itp.)
Zwycięzcy otrzymają dyplomy oraz nagrody.
Wypłyń na szerokie wody! Przejdź do formularza zgłoszeniowego
(gz)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- „Wodociągi-Kanalizacja, zielonalekcja.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Uzdatnianie wody pitnej, a wody procesowej
Woda jest nieodłącznym elementem życia i działalności przemysłowej. Jednak ta pochodząca z naturalnych ujęć rzadko nadaje się do bezpośredniego...
-
Pompy w branży wodno-ściekowej. Klasyfikacja funkcjonalna.
Głównym kryterium klasyfikacji pomp dla branży wod-kan jest podział ze względu na rodzaj transportowanego medium. Z powodu konieczności...
-
-
-
-
-