
W środę, 23 maja, MPWiK w Jaworznie zostało uhonorowane nagrodą Kryształ PR-u w kategorii „najlepsza kreatywna kampania promocyjna„ za akcję „Szkoła pod żaglami – Kanalizacja wiatr w żagle dla czystego środowiska". Nagrodę przyznano po raz pierwszy, zaś gala jej wręczania odbyła się w Katowicach.
Nagrody przyznawane są w pięciu kategoriach, a ubiegać o nie mogą się jednostki samorządu terytorialnego. To pierwszy konkurs, który wyróżnia działania samorządów zmierzające do polepszenia komunikacji z mieszkańcami oraz promocji regionów, miast i instytucji. Na pierwszą edycję konkursu napłynęło blisko 100 zgłoszeń, z których jury składające się z ekspertów ds. PR na Śląsku wyłoniło 5 zwycięskich kampanii.
Projekt nadesłany na konkurs przez MPWiK w Jaworznie polega na tym, że spółka zorganizowałą wśród uczniów gimnazjów konkurs na najciekawszy film promujący podłączenie się do kanalizacji. Na zwycięzców, których wybiorą internauci, czeka tygodniowy rejs po Bałtyku. Akcja MPWiK ma na celu promowanie wśród młodzieży zagadnień związanych z ochroną środowiska i troską o czystą wodę.
„To wyróżnienie jest niezmiernie ważne, bowiem podkreśla nasze kilkuletnie starania dla pozytywnych kontaktów z mieszkańcami, a także motywuje do realizacji nowych przedsięwzięć i nowatorskich pomysłów, które mam nadzieje niebawem przedstawimy" – powiedział prezes MPWiK w Jaworznie Józef Natonek, odbierając nagrodę.
(rw)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- mpwik.jaworzno.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Skuteczne metody izolacji i osuszania murów budynków – rozwiązania z...
Wilgoć w murach budynków stanowi poważne zagrożenie dla trwałości konstrukcji, komfortu użytkowania oraz zdrowia mieszkańców. Problem ten dotyczy...
-
Komfort życia i zysk dla środowiska - rozmowa z Markiem Mielczarkiem
Marek Mielczarek - prezes zarządu WFOŚiGW we Wrocławiu Czy patrząc na efekty prac dofinansowanych w ramach Programu Infrastruktura i...
-
-
-